Det här är en bit sociala medier-historia från 2007-2018.
header

Frukost

2015-02-28 kl 09:00:00 Fotoalbum13 Kommentarer
 
Sony a5100 + Sony 35/1,8
 
 
 Min mammas frukost, hennes morgonläsning och fina tulpaner!
 Jag har väldigt svårt för bär till frukost.. Tycker det ser så himla gott ut, men blä.. när jag får det i munnen tillsammans med - vad det nu är jag äter - så blir det så syrligt på något sätt. Gillar inte. Kanske får försöka med färska hallon och blåbär nästa gång och inte frysta.. För en skål med hirsgröt, valnötter och honung ser inte speciellt aptitligt ut.. även om det är det.. haha.
 
Idag ska jag iaf göra det lite mys omkring mig och jag ska få det att kännas som en riktig lördag!
Tänkte ta en morgonpromenad och köpa lite fika och tulpaner, så att det blir fint och mysigt hemma hos mig också! Är det inte fint ute så får man göra det fint inne liksom.. Japp! :D
 
Senare ska jag ut och äta med tjejerna från klassen - ska bli supermysigt!! :D
 

13 kommentarer

Kommentarer :

Sannie
2015-02-28 @ 09:13:55
URL: http://sannieschutt.blogspot.co.uk

Jag brukar sällan be om något.. eller rättare sagt jag har aldrig gjort det tidigare. Men snälla, skulle du kunna gå in på instagram (@Regentsuniversity) och rösta på denna bilden: https://instagram.com/p/zfWgHlEW0R
Det hade bettyt så himla mycket för mig! MASSA KÄRLEK <3

Lisa
2015-02-28 @ 09:53:50

Hej, jag har en fråga! När du är ute och fotar när det snöar, hur gör du med kameran? Är livrädd att min kamera ska bli blöt och gå sönder också bildas det vattendroppar på linsen så bilderna blir fläckiga. Hur gör du, har du någor knep?

Svar: Jag brukar alltid ha ett motljusskydd på objektivet jag fotar med, för det skyddar mot snö/regn. Sen har jag någon gång stoppat i kameran i en plastpåse (öppningen mot objektivet) och fäst den runt objektivet/motljusskyddet med ett gummiband/hårsnodd. Man ser lite grumligt på LCDn, men kameran slipper iaf få vatten på sig :)
Elin [ n e v n a r i e n ]

Alizsie - Lisa
2015-02-28 @ 10:42:35
URL: http://alizsie.blogg.se/

Usch frysta bär är ingen hit :P Använder det bara i smoothies. Om jag äter havregrynsgröt brukar jag ha i banan, kanel och mjölk. Mums <3 Hirsgröt har jag aldrig hört talas om.. dags att googla! :D

Svar: Ska testa det!! :D
Elin [ n e v n a r i e n ]

Victoria
2015-02-28 @ 11:43:04
URL: http://pulsensfrekvens.blogg.se

Ha med bären i gröten när du gör den! Så tinas de frysta bären och gröten får smak av dem, BLIR SÅ GOTT!

jessie
2015-02-28 @ 13:01:19
URL: http://peachj.se

jag vet vad du menar, asså frysta bär på typ yogurt e jätte surt. Färska frukter e sjukt mycket godare till. :)

Själv ska jag till jobbet idag. blä, det e ju rätt fint väder idag iaf, det regnar åtminston inte än.. hihi

Kramz <3 /jessie

Anonym
2015-02-28 @ 13:11:50

Gör mer behind the scenes, blir så glad varje gång det kommer upp en sån video. Tycker själv om att ta bilder och ska söka till ett fotograf gymnasium. Lär mig något varje gång det dyker upp en "Behind The Scenes" video. KRAM från en som tycker om dina videos♥

Svar: Gör inte så mycket som man kan göra Behind The Scenes på just nu, men när jag väl gör det så ska jag absolut filma :)
Elin [ n e v n a r i e n ]

jefferson
2015-02-28 @ 16:47:26

Feliz fin de semana.

Henrietta Nylund
2015-02-28 @ 20:20:34
URL: http://ettass.blogg.se/

Åh vad gott!

Malin Jonsson
2015-02-28 @ 20:57:47
URL: http://tjugosjundeoktober.blogg.se/

Åh tycker också att det blir himla surt, har bara frysta bär i smoothies :)
Och förresten, det är jag som gick fram till dig på Ica igår :D Var jättekul att träffa dig, gjorde verkligen min dag :)

Malin Huusmann
2015-03-01 @ 02:11:03
URL: http://stuudiohuusmann.com

Tips! En liiiiiten klick agavesirap (det är typ superkoncentrerat) och de frysta bären smakar mycket bättre!

Svar: Det måste jag testa!! :D
Elin [ n e v n a r i e n ]

Mikaela
2015-03-01 @ 11:58:54

Hej! Din svart/vita matta du har i vardagsrummet, eller det är väl tre st egentligen?
Vilken storlek är det på en matta bara? Är det runt 60x90 el? :)

Svar: Ja, det stämmer! och så har jag sytt ihop tre:D
Elin [ n e v n a r i e n ]

tommy
2015-03-01 @ 15:10:48
URL: http://investerasmart.blogg.se

gott ser det ut att vara

När Annie fotograferar i Kalifornien
2015-03-04 @ 06:45:47
URL: http://narannie.se

Sedan i somras har jag ätit yogurt, hackad frukost (oftast banan+äpple, banan+päron, persika, mango eller jordgubbar) och mussli. :-) Innan dess åt jag inte frukost, för jag har svårt att äta på morgonen. Men jag insåg när en kompis bodde hos mig en vecka att det var lagom sött för mig och jag står mig länge på det. Sedan dess var jag körd. Varierar frukten, så det blir aldrig tråkigt. Vid jul hade jag t ex äpple och kanel i. Varierar yogurten med smak. Jag har aldrig mått bättre än nu. Jag har energi, magen mår superbra och jag äter frukost regelbundet :-D Är så lycklig!! XD Det är så skönt när man hittar en frukost som fungerar, förut åt jag ingenting, kunde kanske dricka en nutrilett till kaffet på sin höjd...

Kommentera inlägget här :