Det här är en bit sociala medier-historia från 2007-2018.
header

Lyssna på mitt avsnitt i Fotopodden + Vlog

2017-03-28 kl 17:01:21 Videoklipp16 Kommentarer
 
 
 
Här kommer ännu en vlogg! Jag tycker att det är så hiiiimla kul att filma vloggar! Jag vet inte riktigt vad det är, men förmodligen är det nog av samma anledning som jag gillar att blogga - eftersom båda kanalerna sparar på så många fina vardagsminnen <3
 
Den här gången får ni hänga med när jag spelar in ett poddavsnitt med Maria Ekblad, där vi pratade om att följa sina drömmar. Du kan lyssna på podden i Podcaster-appen i din telefon eller direkt här i bloggen! :D
 
 
 
 
Jag är också med Filip och hälsar på bästa Emelie Ohlsson i Linköping, där vi skjuter pilbåge, har mellomys och leker med Emelies lilla charmkisse Luna! Mycket härlig helg! :D
 
 
Förresten, tipsa gärna om bra poddar!! Just nu hinner jag lyssna klart Framgångspodden, Josefin&Vanja, Therese&Zäta & Zara Larssons podd fortare än de hinner uppdateras ;)

16 kommentarer

Kommentarer :

emblas.se
2017-03-28 @ 19:49:01
URL: http://www.emblas.se

Håller verkligen med om din filosofi att man ska göra det man mår bra av! kanske det som är the secret to success..? ^^ haha

Svar: Haha en kan ju hoppas ;D
Elin Kero

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm
2017-03-28 @ 20:14:26
URL: http://blogg.anniesfotografier.se

Mysig video och sååå söt katt. :)
Kul att du var här i Linköping :)

Älskar fotopodden, ska lyssna på det avsnitt där du är med när jag redigerar bilder nu i veckan. Tycker det är så bra att lyssna på poddar när jag redigerar :D

Ellen
2017-03-28 @ 20:18:04
URL: http://nouw.com/ellendahlstr%C3%B6m

Vad roligt! Tycker det är så mysigt att lyssna på pod. Kan tipsa om psykologipodden & lyckopodden! Väldigt intressanta och tänkvärda!

Sandra Leone
2017-03-28 @ 20:18:36
URL: http://lingers.blogg.se/

Katten är det sötaste jag sätt <3

Jenni
2017-03-28 @ 21:11:31

Så kul med podden, hur kan ja ha missat att den finns??

Sötaste katten också - med fejkrösten på slutet, döör! Kul också att det är en tabby som heter Luna, det hette mitt ex katt haha :)

Rebecca
2017-03-29 @ 10:18:30

Jag skulle rekommendera P3 dokumentär, Mathilda&Andrea samt Mordpodden. De enda poddarna som jag verkligen kan koncentrera mig på och lyssna ett helt avsnitt haha :)

Svar: Åh Mordpodden rev jag av i somras och det var så spännande!! De andra två har jag börjat lyssna på nu! :D
Elin Kero

Anna
2017-03-29 @ 13:18:02

Jag kan rekommendera Roosterteeth Podcast, dom pratar egentligen bara en massa strunt men dom är otroligt roliga att lyssna på!

Svar: Haha strunt kan vara bland det bästa ;D
Elin Kero

M
2017-03-29 @ 20:10:02
URL: http://malinhalvarssons.blogg.se/

Åh, lyssnade på fotopodden förra veckan och du var så bra i den. Din filosofi o att göra det man gillar är så sant. :)

Jag tipsar om dessa poddar:
Mordpodden
P3 dokumentär
Alla våra ligg
Creepy podden

Svar: Tack så mycket!! Både för feedback och för tips!! :D
Elin Kero

Sharon
2017-03-29 @ 21:16:01
URL: http://leggohouse.blogg.se

Hej Elin!

Jag vet inte om du har tid eller ork att svara på min fråga men jag ger det en chans ändå!

Jag ska iväg på semester som främst kommer innebära solande och bad i turkosa hav, men även en del turer på delfin- och valsafari och jag undrar därför vilka objektiv du hade rekommenderat att jag tar med mig? Jag vill säkerligen ta med mitt fasta 35mm men bör jag ta med ett zoom-objektiv också? Jag har läst i dina tips inför resor, men vet fortfarande inte hur jag ska göra... Vill verkligen få så många bra minnen som möjligt även med kameran!

Tack för en underbar blogg och för den inspiration och kreativitet du sprider!

/Sharon

Svar: Jag har tyvärr inte möjlighet att ge personliga råd om utrustning pga mycket annat som händer i livet <3 Men hör av dig till Scandinavian Photo - de är snabba i sina sociala medier :D
Elin Kero

Jasmine
2017-03-30 @ 09:41:12
URL: http://www.nineteenhurricanes.blogg.se/

Kan tipsa om Flora&Frida! Så himla smarta och coola, och de tar upp så viktiga saker i varje avsnitt (främst feminism, men så himla mycket annat också). Är ingen person som särskilt aktivt konsumerar podcasts, men slänger mig över telefonen när deras avsnitt kommer ut. Kram.

Svar: Började precis lyssna på dem! Så goa! :D
Elin Kero

Anna
2017-03-30 @ 16:08:25
URL: http://nouw.se/annaeeriksson

Ska definitivt lyssna på fotopodden under nästa promenad!

Måste även säga att dina spellistor #1 Inspiration och Nevnarien/Inspiration är mina bästa plugg-listor! Studentlitteratur är inte alltid så rolig, men har alltid lättare att koncentrera mig om jag lyssnar på dom :D Så tack <3

Svar: Men åh vad roligt att höra!! :D
Elin Kero

penny
2017-03-30 @ 18:13:40

Åhh måste lyssna på den nästa gång jag sitter på tåget. Tips på poddar;
- creepy podden
- lore
- the black tapes
love love love

Svar: Tack för tips!!
Elin Kero

johanna
2017-03-31 @ 21:32:03
URL: http://jojosmind.blogg.se/

mysigt!

Emma
2017-04-01 @ 19:32:25

Hej Elin,
Först: tack för en så himla bra blogg! Sedan en fråga jag verkligen skulle uppskatta ett svar på: Vet ju att du haft acne och använt Exuviance produkter för det. Gör du det fortfarande? För nu är väl din hy rätt bra? Bortsett från eksemen du nämnt. Jag har både acne och eksem och behöver verkligen hjälp!

Ber om ursäkt om jag missat ifall du redan gjort ett inlägg om detta.
Kram Emma

Svar: Hej! :D Jag använder inte Exuviance längre - dels pga att jag hört att man bara ska använda produkterna när man har problem och inte när huden börjat må bra och dels för att jag fick problem med mina eksem, vilka tyvärr förvärrades av min dåvarande hudvårdsrutin :) Så jag skulle inte rekommendera produkterna om du har eksem. Kanske eventuellt om du inte använder dem där du har eksemen? Men beroende på vart de sitter så kan det ju bli svårt :)
Elin Kero

Thomas
2017-04-03 @ 18:49:00

Fördomspodden är bitvis ganska rolig

Jenny
2017-04-05 @ 08:42:16

Hahaha! Igenkänning till 100%! Jag kan inte heller spotta. Folk har försökt lära mig med men det går inte. Jag fattar verkligen inte hur man gör!

Svar: Haha inte jag heller!! Måste vara fel på något i våra munnar hahahah
Elin Kero

Kommentera inlägget här :